COMPETENCIAS ESPECÍFICAS
1. C. para desenvolver a dimensión persoal, en diálogo con Antropoloxía Teolóxica.
2. C. para desenvolver a dimensión social, en diálogo con Moral Social da Igrexa.
3. C. para desenvolver a educación, en diálogo co Reino de Deus.
4. C. para desenvolver a dimensión cultural e a valoración do patrimonio, como expresión do diálogo fe-cultura na Igrexa e na sociedade.
5. C. para desenvolver a dimensión interior espiritual da persoa, en diálogo coa experiencia relixiosa cristiá.
6. C. para desenvolver a síntese da mensaxe cristiá, en diálogo con outros saberes escolares.
OBXECTIVOS XERAIS
Baseados en criterios de avaliación, saberes básicos e orientacións de metodoloxía didáctica de LOMLOE e currículo de relixión Católica 2022:
1. Educar desde e para desenvolver unha educación integral desde as biografías e a identidade da área de Relixión Católica.
2. Educar desde e para realizar proxectos de aprendizaxe cooperativa, globalizado, interdisciplinar e de servizo á comunidade.
3. Educar desde e para practicar a ecoloxía integral e coidar a casa común, o planeta Terra e aos seus habitantes, especialmente ás persoas máis necesitadas.
4. Educar desde e para promover o humanismo desde un proxecto de vida persoal baseado no encontro cun mesmo, cos demais, con Deus e coa natureza.
5. Educar desde e para desenvolver na clase de Relixión Católica a dimensión e intelixencia espiritual, celebrativa, relixiosa e bíblica.
6. Educar desde e para fortalecer a dimensión moral e competencia en valores e virtudes humanas, éticas, cívicas e cristiás.
7. Educar desde e para desenvolver a dimensión afectivae intelixencia emocional.
8. Educar desde e para valorar a vida, os centros de interese e as experiencias humanas e cristiás.
9. Educar desde e para ver, xulgar, actuar, celebrar e avaliar a realidade persoal, social, relixiosa e cristiá.
10. Educar desde e para promover as competencias crave e específicas do currículo da materia de Relixión Católica.
11. Educar desde e para unha aprendizaxe significativa desde as actividades de ensino-aprendizaxe de Relixión Católica.
12. Educar desde e para desenvolver a competencia cultural e artística desde o patrimonio da humanidade, as relixións e o cristianismo.
13. Educar desde e para desenvolver a competencia de autonomía e iniciativa persoal.
14. Educar desde e para a oratoria, a retórica, o diálogo, o pensamento crítico e as preguntas reflexivas.
15. Educar desde e para promover unha aprendizaxe baseada na motivación, a gamificación, e a investigación.
16. Educar desde e para reforzar o bilingüismo en inglés desde a contidos da área de Relixión Católica.
17. Educar desde e para o desenvolvemento sustentable e a cidadanía global e intercultural desde o ensino-aprendizaxe da Relixión Católica.
18. Educar desde e para a utilización humanista, ética e cristiá do TIC.
19. Educar desde e para o diálogo intercultural, ecuménico e interreligioso desde a identidade da Igrexa católica.
20. Educar desde e para a promoción da diversidade cultural desde a crítica ética, a identidade cristián-católica e o repeto ás persoas e comunidades diferentes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario