19/7/22

Currículo, orientacións, metodoloxía LOMLOE de Relixión católica para ESO (2022)


 COMPETENCIAS ESPECÍFICAS


1. C. para desenvolver a dimensión persoal, en diálogo con Antropoloxía Teolóxica.


2. C. para desenvolver a dimensión social, en diálogo con Moral Social da Igrexa.


3. C. para desenvolver a educación, en diálogo co Reino de Deus.


4. C. para desenvolver a dimensión cultural e a valoración do patrimonio, como expresión do diálogo fe-cultura na Igrexa e na sociedade.


5. C. para desenvolver a dimensión interior espiritual da persoa, en diálogo coa experiencia relixiosa cristiá.


6. C. para desenvolver a síntese da mensaxe cristiá, en diálogo con outros saberes escolares.




OBXECTIVOS XERAIS


Baseados en criterios de avaliación, saberes básicos e orientacións de metodoloxía didáctica de LOMLOE e currículo de relixión Católica 2022:


1. Educar desde e para desenvolver unha educación integral desde as biografías e a identidade da área de Relixión Católica.


2. Educar desde e para realizar proxectos de aprendizaxe cooperativa, globalizado, interdisciplinar  e de servizo á comunidade.


3. Educar desde e para practicar a ecoloxía integral e coidar a casa común, o planeta Terra e aos seus habitantes, especialmente ás persoas máis necesitadas.


4. Educar desde e para promover o humanismo desde un proxecto de vida persoal baseado no encontro cun mesmo, cos demais, con Deus e coa natureza.


5. Educar desde e para desenvolver na clase de Relixión Católica a dimensión e intelixencia espiritual, celebrativa, relixiosa e bíblica.


6. Educar desde e para fortalecer a dimensión moral e competencia en valores e virtudes humanas, éticas, cívicas e cristiás.


7. Educar desde e para desenvolver a dimensión afectivae intelixencia emocional.


8. Educar desde e para valorar a vida, os centros de interese e as experiencias humanas e cristiás.


9. Educar desde e para ver, xulgar, actuar, celebrar e avaliar a realidade persoal, social, relixiosa e cristiá.


10. Educar desde e para promover as competencias crave e específicas do currículo da materia de Relixión Católica.


11. Educar desde e para unha aprendizaxe significativa desde as actividades de ensino-aprendizaxe de Relixión Católica. 


12. Educar desde e para desenvolver a competencia cultural e artística desde o patrimonio da humanidade, as relixións e o cristianismo.


13. Educar desde e para desenvolver a competencia de autonomía e iniciativa persoal.


14. Educar desde e para a oratoria, a retórica, o diálogo, o pensamento crítico e as preguntas reflexivas.


15. Educar desde e para promover unha aprendizaxe baseada na motivación, a gamificación, e a investigación.


16. Educar desde e para reforzar o bilingüismo en inglés desde a contidos da área de Relixión Católica.


17. Educar desde e para o desenvolvemento sustentable e a cidadanía global e intercultural  desde o ensino-aprendizaxe da Relixión Católica.


18. Educar desde e para a utilización humanista, ética e cristiá do TIC.


19. Educar desde e para o diálogo intercultural, ecuménico e interreligioso  desde a identidade da Igrexa católica.


20. Educar desde e para a promoción da diversidade cultural desde a crítica ética, a identidade cristián-católica  e o repeto ás persoas e comunidades diferentes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario