15/12/22

Ensinanza Nome da área/materia/ámbito Curso Sesións semanais Sesións anuais Bacharelato Relixión católica 1º Bac. 1 35

 1. Introdución (Elaborado)

https://www.edu.xunta.gal/proens/prv/DetProgramacion-detalle.action



CurrículoCCLCPSTEMCDCPSAACCCECCEC
OBX1 Comprender e asumir o proxecto vital persoal, recoñecendo as propias ideas e crenzas, contrastándoas coa antropoloxía cristiá e outras cosmovisións, para inserirse na vida adulta e no mundo profesional. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBX2 Recoñecer e despregar o carácter relacional do ser humano, como fundamento dos deberes e liberdades, desenvolvendo actitudes cívicas e democráticas, contrastando o Evanxeo con outros humanismos e ideoloxías contemporáneas, para aprender a vivir con outros e contribuír á construción dunha sociedade inclusiva. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBX3 Interpretar os desafíos democráticos, socioeconómicos e ecolóxicos, analizando as súas causas e consecuencias desde a moral social da Iglesia, discernindo as propostas sociopolíticas das relixións e os movementos sociais, para asumir a ecoloxía integral e a responsabilidade persoal e social no coidado da vida e do planeta. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBX4 Comprender e admirar o patrimonio cultural, interpretando o seu significado e expresións cos métodos de análises propias de cada disciplina, valorando criticamente as achegas do cristianismo no desenvolvemento dos pobos, para intervir con criterio propio no diálogo intercultural, a creación artística e na construción social do pensamento. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBX5 Valorar a dimensión espiritual como fonte de sentido e aprendizaxes vitais, a través da análise das experiencias persoais, do coñecemento das tradicións espirituais, e do diálogo interdisciplinar con outras visións da vida e do mundo, para descubrir as oportunidades persoais, sociais e culturais da experiencia espiritual como proposta de plenitude da vida persoal e comunitaria. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBX6 Coñecer o método propio da Teoloxía e as súas distintas especialidades analizando o seu lugar entre os saberes e disciplinas, establecendo un diálogo transdisciplinar coas outras ciencias, para afrontar criticamente os desafíos éticos e a transformación social. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Secuencia* Título da UDDescrición*% Peso na materia
100


*Nº de sesións
35
1º trim.2º trim.3º trim.
1Unha viaxe con sentido.Preparación de viaxe, descubrimento dos meus sinais, ecos de sentido, a vida na fe, sentido dun final.206
2Tes unha cita.Encontro con Deus, unha experiencia nova; crer ou non, esa é a cuestión.156
3En busca da verdade.Listos para a busca: camiños da verdade; a hora da verdade; busqueda da unidade; encontro coa verdade.156
4O Códice Galileo.Mosteiros. Ciencia e relixión. Caso paradigmático: Galileo. Ciencia e ética.156
5A verdadeira revolución.Conciencia da realidade; social; DSI; rede social de hoxe, complexidade.206
6A cidade da cultura.Humanizar a cultura; desafíos.155


Bloque B1. Relixión Católica
Criterios de avaliación
UD 1UD 2UD 3UD 4UD 5UD 6
CA1.1Identificar e interpretar as ideas e crenzas que conforman a identidade persoal, contrastándoas con categorías fundamentais da antropoloxía cristiá (creación, imaxe de Deus, liberdade, pecado, finitud, etc.) e doutras cosmovisións.
CA1.2Recoñecer os elementos esenciais dun proxecto vital en clave vocacional e profesional desde a autonomía, a liberdade e a responsabilidade social, cunha actitude sincera de procura da verdade, tendo en conta a proposta cristiá e os valores sociais.
CA1.3Valorar, no desenvolvemento da identidade persoal, a pertenza a múltiples esferas sociais, promovendo compromisos de respecto á diversidade e inclusión en sociedades democráticas.
CA1.4Distinguir os principios fundamentais da mensaxe social cristián, contrastándoos con outros humanismos e ideoloxías contemporáneas, aplicándoos a diferentes situacións sociais.
CA1.5Describir os retos políticos e económicos en contornas locais e globais, analizando as súas causas e propoñendo posibles solucións á luz da proposta moral do Reino de Deus e doutras cosmovisións.
CA1.6Deseñar proxectos persoais e comunitarios que promovan a plenitude humana e a transformación social, cultivando a responsabilidade individual, a xustiza social e a ecoloxía integral.
CA1.7Valorar e admirar as diversas expresións históricas do patrimonio común da humanidade, analizando como o cristianismo se ha integrado na historia, con luces e sombras, impregnando a cultura.
CA1.8Participar activamente na creación cultural con sentido crítico, desenvolvendo sentimentos de pertenza á propia tradición e construíndo a diversidade cultural desde criterios humanizadores propios do Evanxeo.
CA1.9Identificar a dimensión espiritual da persoa e a diversidade do feito relixioso, valorándoas como unha realidade presente nas culturas que se expresan de diferentes formas nas sociedades plurais.
CA1.10Valorar a experiencia cristiá manifestada en Xesucristo e en tantas testemuñas ao longo da historia, como resposta plena ás cuestións vitais e de sentido, en diálogo interdisciplinar con propostas filosóficas diversas.
CA1.11Recoñecer as características propias do saber teolóxico, en canto ao seu método, fontes e contido, identificando as semellanzas e diferenzas con outros saberes, en especial coa ciencia, e valorando as súas achegas éticas.
CA1.12Discernir os desafíos da civilización actual, establecendo as contribucións que tanto a ciencia como a teoloxía poden realizar transformación social, desde unha mutua colaboración.
Contidos
C1.1A vida como vocación persoal e profesional en diálogo co humanismo cristián.
C1.1.1Obxectivos vitais, desenvolvemento da vocación persoal e proxecto profesional.
C1.1.2A experiencia do encontro con Deus ao longo da historia como fonte de desenvolvemento pleno do humano.
C1.1.3Habilidades e destrezas para descubrir, analizar e valorar criticamente as diferentes pertenzas como medio de enriquecemento persoal.
C1.1.4A visión integral da persoa na súa dignidade e na súa liberdade segundo a antropoloxía cristiá.
C1.1.5A concepción do ser humano noutras cosmovisións filosóficas e relixiosas, en diálogo coa teoloxía cristiá das relixións.
C1.1.6Proxectos persoais e profesionais, na vida eclesial e social, desenvoltos en clave vocacional.
C1.1.7A vida en sociedade, condición necesaria do desenvolvemento vital da persoa.
C1.1.8Sentido artístico e creatividade no diálogo fe-cultura
C1.1.9Achegas da experiencia relixiosa cristiá para unha vida con sentido en diálogo con outros paradigmas.
C1.1.10Estratexias para o diálogo transdisciplinar e síntese persoal como aprendizaxe ao longo da vida
C1.2Diálogo fe-razón e fe-cultura.
C1.2.1Fenomenoloxía da experiencia relixiosa: elementos propios e diferenzas do cristianismo con outras tradicións filosóficas e relixiosas.
C1.2.2Síntese da Historia da Salvación en clave relacional e trinitaria.
C1.2.3O anuncio do Reino de Deus e as súas implicacións persoais, sociopolíticas e escatolóxicas.
C1.2.4Humanismo cristián: Xesucristo, salvación e modelo de humanidade plena.
C1.2.5As manifestacións sociais e culturais como expresión dos valores e crenzas da identidade dos pobos.
C1.2.6O cristianismo e a súa expresión artística na música, a literatura e as artes.
C1.2.7Habilidades para a análise e a contemplación de obras de arte sobre relatos bíblicos, historia da salvación e vida de Xesucristo.
C1.2.8Experiencia espiritual e relixiosa en figuras históricas de distintas tradicións relixiosas e culturais.
C1.2.9Recoñecemento crítico na contorna social e cultural de manifestacións da dimensión espiritual da persoa.
C1.2.10Método teolóxico e método científico: contidos e enfoques propios de cada disciplina.
C1.2.11Relaciones ciencia e fe ao longo da historia e na actualidade.
C1.2.12Diálogo fe-razón na historia da ciencia, a filosofía e a teoloxía.
C1.3Inserirse criticamente na sociedade.
C1.3.1Valores sociais, pensamento crítico e proxecto persoal e profesional.
C1.3.2Principios fundamentais da doutrina social da Iglesia ( DSI).
C1.3.3Estratexias para a análise dos principais problemas sociais, políticos, económicos e ecolóxicos do mundo actual, á luz da doutrina social da Igrexa e doutros humanismos.
C1.3.4As relacións da Igrexa coa organización política e democrática, nos niveis locais, estatais e globais, na súa dimensión histórica e actual.
C1.3.5Coñecemento e valoración das diferentes iniciativas mundiais que buscan lanzar proxectos de futuro sostible, en especial os obxectivos de desenvolvemento sostible ( ODS).
C1.3.6Proxectos sociais e de promoción humana da Iglesia, na historia e no presente, e a súa achega á inclusión social e ao ben común.
C1.3.7Actitudes de diálogo e colaboración con outras relixións e culturas que posibiliten unha convivencia pacífica e tolerante entre as distintas tradicións.
C1.3.8Principais desafíos da humanidade e as súas implicacións éticas: valor da vida, xustiza, ecoloxía, transhumanismo e intelixencia artificial, etc.



1 Unha viaxe con sentido.
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.1 Identificar e interpretar as ideas e crenzas que conforman a identidade persoal, contrastándoas con categorías fundamentais da antropoloxía cristiá (creación, imaxe de Deus, liberdade, pecado, finitud, etc.) e doutras cosmovisións.
Proba escrita
Reflexiona sobre acontecementos, imaxes, novas...e emite xuizos de valor sobre a necesidade de atopar sentido á vida25
CA1.6 Deseñar proxectos persoais e comunitarios que promovan a plenitude humana e a transformación social, cultivando a responsabilidade individual, a xustiza social e a ecoloxía integral.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á dignidade das personas, as relacións sociais e o respecto, coidado e defensa da vida e da natureza25
CA1.9 Identificar a dimensión espiritual da persoa e a diversidade do feito relixioso, valorándoas como unha realidade presente nas culturas que se expresan de diferentes formas nas sociedades plurais.
Proba escrita
Identifica e diferenza a diversidade de respostas salvíficas e de sentido que amosan os humanismos e as relixións, descubrindo e valorando a especificidade da resposta cristiana25
CA1.10 Valorar a experiencia cristiá manifestada en Xesucristo e en tantas testemuñas ao longo da historia, como resposta plena ás cuestións vitais e de sentido, en diálogo interdisciplinar con propostas filosóficas diversas.
Proba escrita
Identifica e diferenza a diversidade de respostas salvíficas e de sentido que amosan as relixións, descubrindo e valorando a especificidade da resposta cristiana25

2 Tes unha cita.
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.1 Identificar e interpretar as ideas e crenzas que conforman a identidade persoal, contrastándoas con categorías fundamentais da antropoloxía cristiá (creación, imaxe de Deus, liberdade, pecado, finitud, etc.) e doutras cosmovisións.
Proba escrita
Aporta argumentos para defender racionalmente a súa fe e creenzas25
CA1.6 Deseñar proxectos persoais e comunitarios que promovan a plenitude humana e a transformación social, cultivando a responsabilidade individual, a xustiza social e a ecoloxía integral.
Táboa de indicadores
Analiza casos e debate, de forma razoada, sobre situacións de "conflicto" entre razón e fe25
CA1.11 Recoñecer as características propias do saber teolóxico, en canto ao seu método, fontes e contido, identificando as semellanzas e diferenzas con outros saberes, en especial coa ciencia, e valorando as súas achegas éticas.
Proba escrita
Identifica diferentes métodos de coñecer a verdade na filosofía, a teoloxía, a ciencia e a técnica. Distingue que aspectos da realidade permite coñecer cada método25
CA1.12 Discernir os desafíos da civilización actual, establecendo as contribucións que tanto a ciencia como a teoloxía poden realizar transformación social, desde unha mutua colaboración.
Táboa de indicadores
Descubre a colaboración que pode haber entre razón e fe se ambas se respetan25

3 En busca da verdade.
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.1 Identificar e interpretar as ideas e crenzas que conforman a identidade persoal, contrastándoas con categorías fundamentais da antropoloxía cristiá (creación, imaxe de Deus, liberdade, pecado, finitud, etc.) e doutras cosmovisións.
Proba escrita
Identifica problemas sociais e analiza a resposta que a a Doutrina Social da Igrexa deu ós mesmos analizando os seus documentos20
CA1.2 Recoñecer os elementos esenciais dun proxecto vital en clave vocacional e profesional desde a autonomía, a liberdade e a responsabilidade social, cunha actitude sincera de procura da verdade, tendo en conta a proposta cristiá e os valores sociais.
Táboa de indicadores
Identifica problemas socias da contorna e intenta implicarse e colaborar na búsqueda de solución dos mesmos10
CA1.3 Valorar, no desenvolvemento da identidade persoal, a pertenza a múltiples esferas sociais, promovendo compromisos de respecto á diversidade e inclusión en sociedades democráticas.
Táboa de indicadores
Identifica problemas socias da contorna e intenta implicarse e colaborar na búsqueda de solución dos mesmos10
CA1.4 Distinguir os principios fundamentais da mensaxe social cristián, contrastándoos con outros humanismos e ideoloxías contemporáneas, aplicándoos a diferentes situacións sociais.
Proba escrita
Analiza os principais documentos da DSI descubrindo os principios fundamentais da mesma e valora a aplicación deses principios20
CA1.5 Describir os retos políticos e económicos en contornas locais e globais, analizando as súas causas e propoñendo posibles solucións á luz da proposta moral do Reino de Deus e doutras cosmovisións.
Táboa de indicadores
Comprende o significado de ben común, destino universal dos bens e subsidiariedade. Aplicaos a situacións concretas10
CA1.6 Deseñar proxectos persoais e comunitarios que promovan a plenitude humana e a transformación social, cultivando a responsabilidade individual, a xustiza social e a ecoloxía integral.
Táboa de indicadores
Identifica problemas socias da contorna e intenta implicarse e colaborar na búsqueda de solución dos mesmos20
CA1.12 Discernir os desafíos da civilización actual, establecendo as contribucións que tanto a ciencia como a teoloxía poden realizar transformación social, desde unha mutua colaboración.
Táboa de indicadores
Valora as aportacións que dende os diferentes ámbitos (político, relixioso, científico,...) se da á solución dos problemas sociais10

4 O Códice Galileo.
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.1 Identificar e interpretar as ideas e crenzas que conforman a identidade persoal, contrastándoas con categorías fundamentais da antropoloxía cristiá (creación, imaxe de Deus, liberdade, pecado, finitud, etc.) e doutras cosmovisións.
Táboa de indicadores
Recoñecer a influencia do contorno socio/relixiosos na nosa configuración personal25
CA1.6 Deseñar proxectos persoais e comunitarios que promovan a plenitude humana e a transformación social, cultivando a responsabilidade individual, a xustiza social e a ecoloxía integral.
Táboa de indicadores
Apreciar, valorar e respectar as manifestacións relixiosas da contorna, participando activamente25
CA1.7 Valorar e admirar as diversas expresións históricas do patrimonio común da humanidade, analizando como o cristianismo se ha integrado na historia, con luces e sombras, impregnando a cultura.
Proba escrita
Apreciar e valorar as manifestacións relixiosas da contorna. Informándose sobre a súa historia, tradición e desencolvemento25
CA1.8 Participar activamente na creación cultural con sentido crítico, desenvolvendo sentimentos de pertenza á propia tradición e construíndo a diversidade cultural desde criterios humanizadores propios do Evanxeo.
Táboa de indicadores
Apreciar, valorar e respectar as manifestacións relixiosas da contorna, participando activamente25

5 A verdadeira revolución.
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.1 Identificar e interpretar as ideas e crenzas que conforman a identidade persoal, contrastándoas con categorías fundamentais da antropoloxía cristiá (creación, imaxe de Deus, liberdade, pecado, finitud, etc.) e doutras cosmovisións.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á identiidade social.10
CA1.2 Recoñecer os elementos esenciais dun proxecto vital en clave vocacional e profesional desde a autonomía, a liberdade e a responsabilidade social, cunha actitude sincera de procura da verdade, tendo en conta a proposta cristiá e os valores sociais.
Proba escrita
Reflexiona sobre acontecementos, imaxes, novas...e emite xuizos de valor sobre a identidade persoal.10
CA1.3 Valorar, no desenvolvemento da identidade persoal, a pertenza a múltiples esferas sociais, promovendo compromisos de respecto á diversidade e inclusión en sociedades democráticas.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á diversidade social.10
CA1.4 Distinguir os principios fundamentais da mensaxe social cristián, contrastándoos con outros humanismos e ideoloxías contemporáneas, aplicándoos a diferentes situacións sociais.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á situación social.10
CA1.5 Describir os retos políticos e económicos en contornas locais e globais, analizando as súas causas e propoñendo posibles solucións á luz da proposta moral do Reino de Deus e doutras cosmovisións.
Proba escrita
Reflexiona sobre acontecementos, imaxes, novas...e emite xuizos de valor sobre aa cosmovisións morais.10
CA1.6 Deseñar proxectos persoais e comunitarios que promovan a plenitude humana e a transformación social, cultivando a responsabilidade individual, a xustiza social e a ecoloxía integral.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á transformación social.10
CA1.7 Valorar e admirar as diversas expresións históricas do patrimonio común da humanidade, analizando como o cristianismo se ha integrado na historia, con luces e sombras, impregnando a cultura.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á diversidade social.10
CA1.8 Participar activamente na creación cultural con sentido crítico, desenvolvendo sentimentos de pertenza á propia tradición e construíndo a diversidade cultural desde criterios humanizadores propios do Evanxeo.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á diversidade cultural.10
CA1.9 Identificar a dimensión espiritual da persoa e a diversidade do feito relixioso, valorándoas como unha realidade presente nas culturas que se expresan de diferentes formas nas sociedades plurais.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á dimensión espiritual.10
CA1.12 Discernir os desafíos da civilización actual, establecendo as contribucións que tanto a ciencia como a teoloxía poden realizar transformación social, desde unha mutua colaboración.
Proba escrita
Reflexiona sobre acontecementos, imaxes, novas...e emite xuizos de valor sobre a identidade persoal.10

6 A cidade da cultura.
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.1 Identificar e interpretar as ideas e crenzas que conforman a identidade persoal, contrastándoas con categorías fundamentais da antropoloxía cristiá (creación, imaxe de Deus, liberdade, pecado, finitud, etc.) e doutras cosmovisións.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á dignidade5
CA1.2 Recoñecer os elementos esenciais dun proxecto vital en clave vocacional e profesional desde a autonomía, a liberdade e a responsabilidade social, cunha actitude sincera de procura da verdade, tendo en conta a proposta cristiá e os valores sociais.
Proba escrita
Identifica e diferenza a diversidade de respostas salvíficas e de sentido que amosan as relixións, descubrindo e valorando a especificidade da resposta cristiana10
CA1.3 Valorar, no desenvolvemento da identidade persoal, a pertenza a múltiples esferas sociais, promovendo compromisos de respecto á diversidade e inclusión en sociedades democráticas.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á dignidade persoal.5
CA1.4 Distinguir os principios fundamentais da mensaxe social cristián, contrastándoos con outros humanismos e ideoloxías contemporáneas, aplicándoos a diferentes situacións sociais.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á dignidade5
CA1.5 Describir os retos políticos e económicos en contornas locais e globais, analizando as súas causas e propoñendo posibles solucións á luz da proposta moral do Reino de Deus e doutras cosmovisións.
Proba escrita
Identifica e diferenza a diversidade de respostas salvíficas e de sentido que amosan as relixións, descubrindo e valorando a especificidade da resposta cristiana10
CA1.6 Deseñar proxectos persoais e comunitarios que promovan a plenitude humana e a transformación social, cultivando a responsabilidade individual, a xustiza social e a ecoloxía integral.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á dignidade persoal.10
CA1.7 Valorar e admirar as diversas expresións históricas do patrimonio común da humanidade, analizando como o cristianismo se ha integrado na historia, con luces e sombras, impregnando a cultura.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á dignidade persoal.5
CA1.8 Participar activamente na creación cultural con sentido crítico, desenvolvendo sentimentos de pertenza á propia tradición e construíndo a diversidade cultural desde criterios humanizadores propios do Evanxeo.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á dignidade persoal.10
CA1.9 Identificar a dimensión espiritual da persoa e a diversidade do feito relixioso, valorándoas como unha realidade presente nas culturas que se expresan de diferentes formas nas sociedades plurais.
Proba escrita
Identifica e diferenza a diversidade de respostas salvíficas e de sentido que amosan as relixións, descubrindo e valorando a especificidade da resposta cristiana10
CA1.10 Valorar a experiencia cristiá manifestada en Xesucristo e en tantas testemuñas ao longo da historia, como resposta plena ás cuestións vitais e de sentido, en diálogo interdisciplinar con propostas filosóficas diversas.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á dignidade persoal.10
CA1.11 Recoñecer as características propias do saber teolóxico, en canto ao seu método, fontes e contido, identificando as semellanzas e diferenzas con outros saberes, en especial coa ciencia, e valorando as súas achegas éticas.
Táboa de indicadores
Adquire capacidade de reflexión crítica ante novas, comportamentos e actitudes respecto á dignidade persoal.10
CA1.12 Discernir os desafíos da civilización actual, establecendo as contribucións que tanto a ciencia como a teoloxía poden realizar transformación social, desde unha mutua colaboración.
Proba escrita
Identifica e diferenza a diversidade de respostas salvíficas e de sentido que amosan as relixións, descubrindo e valorando a especificidade da resposta cristiana10


Denominación
Ordenadores
Material de apoio existente nas Bibliotecas
Fichas, esquemas, documentos de apoio
Dispoñemos na aula abalar con ordnenadores portátiles. O alumnado fará uso deles para buscar a información e ir construindo a súa aprenizaxe. Así mesmo usaremos o material que hai nas Bibliotecas relacionado coa nosa materia (Documentos de DSI, en torno ás manifestacións socio/relixiosas da contorna, ...) Con libro de texto. Aportaremos ó alumnado guións, fichas,.... con indicacións de traballo, para que él mesmo vaia construindo a súa propia aprendizaxe, elaborando o seu personal blogue de actividades.


Pesos na materia 
Instrumentos de avaliaciónUD 1UD 2UD 3UD 4UD 5UD 6Total programación
Pesos das unidades didácticas (%)201515152015100
Proba escrita75504025304044
Táboa de indicadores25506075706056
1. Observación sistemática. Observación da actitude, interese e participación manifestados polo alumnado ante as tarefas plantexadas na aula. Observación do respecto aos compañeiros/as, ao profesor e aos materiais propios e alleos. 2. Traballo individual. Producións do alumnado na aula e fóra dela, recollidas nun caderno de clase e/ou nun blog. Presentación en soporte papel ou informático (correo electrónico....) 3. Traballo en grupo. Realización e exposición de actividades en grupo. 4. Probas orais. Valoración da implicación e participación nos temas desenvolvidos na aula: Creatividade e investigación persoal, respecto no diálogo, nas quendas de palabra e na opinión dos demáis 5. Probas escritas. Probas tipo test e cuestionarios (Verdadeiro / falso, encher espazos en branco, aparellar, selección múltiple,...). O peso específico na cualificación, de cada proba e instrumento de avaliación será como segue: 40% Traballo individual. Traballo diario na aula e fóra dela (caderno, traballos, ...) 10% Probas escritas. 20% Traballos en grupo.30% 30% Participación na aula, actitude, comportamento, respecto...
A avaliación será contínua, polo tanto cada avaliación parcial non superada, quedará superada se aproba a seguinte. No caso de rematar as avaliacións ordinarias coa materia suspensa, no período que vai entre a 3ª avaliación e a ordinaria final, diseñaremos actividades concretas, individualizadas, para ese alumnado, buscando que recupere e supere a materia

Concreción dos elementos transversais que se traballarán no curso 
SecuenciaElementos transversaisUD 1UD 2UD 3UD 4UD 5UD 6
1Comprensión lectora
2Expresión oral e escrita
3Comunicación audiovisual
4Competencia dixital
5Fomento do espírito crítico e científico
6Educación emocional e en valores
7Igualdade de xénero
8Creatividade
9Formación estética
10Educación para a saúde
11Educación para a sostenibilidade e o consumo responsable
12Respeto mútuo e cooperación entre iguais

Non se rexistraron observacións

ActividadeDescrición
Un Nadal SolidarioCampaña de recollida de alimentos para Cáritas
Visita ó Museo das Peregrinacións.Complementar o traballo de campo feito sobre a presencia do relixioso na nosa contorna

Non se rexistraron observacións

Indicadores de logro
Desenvolvemento da Programación
Avaliación
Enquisa
Cumprimento da programación. Variacións/modificacións introducidas na mesma ó longo do curso. Resultados da avaliación. Promoción do alumnado. Avaliación da práctica docente mediante unha enquisa entregada ó alumnado

9. Outros apartados (Elaborado)

No hay comentarios:

Publicar un comentario