15/12/22

Ensinanza Nome da área/materia/ámbito Curso Sesións semanais Sesións anuais Educación secundaria obrigatoria Relixión católica 1º ESO 1 35

 1. Introdución (Elaborado)

https://www.edu.xunta.gal/proens/prv/DetProgramacionSupervision-detalle.action?cd=33748&codCentro=15027770

CurrículoCCLCPSTEMCDCPSAACCCECCEC
OBX1 Identificar, valorar e expresar os elementos crave da dignidade e identidade persoal a través da interpretación de biografías significativas, para asumir a propia dignidade e aceptar a identidade persoal, respectar a dos outros, e desenvolver con liberdade un proxecto de vida con sentido. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBX2 Valorar a condición relacional do ser humano, desenvolvendo destrezas e actitudes sociais orientadas á xustiza e á mellora da convivencia tendo en conta o maxisterio social da Iglesia, para aprender a vivir con outros e contribuír á fraternidade universal e a sustentabilidade do planeta. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBX3 Asumir os desafíos da humanidade desde unha perspectiva inclusiva recoñecendo as necesidades individuais e sociais, discerníndoos coas claves do ¿Reino de Deus¿, para implicarse persoal e profesionalmente na transformación social e o logro do ben común. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBX4 Interpretar e admirar o patrimonio cultural nas súas diferentes expresións, recoñecendo que son portadoras de identidades e sentido, apreciando como o cristianismo se ha encarnado en manifestacións diversas, para desenvolver sentido de pertenza, participar na construción da convivencia e promover o diálogo intercultural no marco dos dereitos humanos. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBX5 Recoñecer e apreciar a propia interioridade, a experiencia espiritual e relixiosa, presente en todas as culturas e sociedades, comprendendo a experiencia de personaxes relevantes e valorando as posibilidades do relixioso, para discernir posibles respostas ás preguntas sobre o sentido da vida, e favorecer o respecto entre as diferentes tradicións relixiosas. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBX6 Identificar e comprender os contidos esenciais da Teoloxía cristiá, contemplando e valorando a contribución da tradición cristiá á procura da verdade, para dispoñer dunha síntese do cristianismo que permita dialogar con outras tradicións, paradigmas e cosmovisións. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Secuencia* Título da UDDescrición*% Peso na materia
100


*Nº de sesións
35
1º trim.2º trim.3º trim.
1Cal é o maior misterio da realidade?Cómo tomar conciencia da vida.125
2Deben dialogar e colaborar a fe e a ciencia?Diálogo interpersonal emntre a fe e a ciencia.124
3Quén é Xesús de NazaretA humanidade e a divinidade.124
4Cáles son a mensaxe e a moral de Xesús?Cultura cristiá - católica en diálogo coa diversidade cultural.124
5Dónde está presente hoxe Xesucristo?A súa presencia no mundo actual e os sacramentos.124
6Qué é a resurrección de Xesús?Esperanza e búsqueda actual da inmortalidade.124
7Qué son a Eucaristía e a Confirmación?O Espírito persoal e o crecemento como persoa.145
8Cómo actua Deus na historia de Israel?A historia da Salvación.145


Bloque B1. Relixión Católica
Criterios de avaliación
UD 1UD 2UD 3UD 4UD 5UD 6UD 7UD 8
CA1.1Describir e aceptar os trazos e dimensións fundamentais da identidade persoal, analizando relatos bíblicos de vocación e misión, así como outras biografías significativas.
CA1.2Identificar as características da visión bíblica sobre o ser humano, relacionándoa coa dignidade persoal, recoñecéndoa nos outros.
CA1.3Adquirir habilidades e actitudes de relación con outros, poñendo en práctica estratexias efectivas de reflexión e de comunicación, de axuda mutua, de participación e de inclusión, orientadas á mellora da convivencia na familia e na escola como expresión da fraternidade universal.
CA1.4Desenvolver empatía e recoñecemento da diversidade persoal e social, inspirándose no ser relacional de Deus, manifestado na historia da salvación.
CA1.5Xerar actitudes de xustiza e solidariedade, respectando a diversidade e tomando conciencia da responsabilidade compartida e a común pertenza, no horizonte do Reino de Deus.
CA1.6Analizar as necesidades sociais, identificando as situacións de inxustiza, violencia e discriminación, coas súas causas, discerníndoaas segundo o proxecto do Reino de Deus, implicándose en propostas de transformación social.
CA1.7Situar e interpretar as expresións culturais e as súas linguaxes nos seus contextos históricos, apreciando a súa contribución á identidade persoal e social e aos Dereitos Humanos, facilitando a convivencia e o diálogo intercultural.
CA1.8Razoar como a fe cristiá, no presente e ao longo da historia, fíxose cultura, interpretando o patrimonio literario, artístico e cultural e valorándoo como expresión da encarnación da mensaxe cristiá en diferentes linguaxes.
CA1.9Valorar a experiencia espiritual e relixiosa como dimensión humana e social propia de todos os pobos e culturas, coñecendo a especificidade da espiritualidade xudeocristiana e doutras relixións.
CA1.10Respectar as diferentes igrexas e tradicións relixiosas, coñecendo e valorando as crenzas, ritos, símbolos e principios de cada unha delas, tendo elementos de xuízo persoal que favorezan o diálogo interrelixioso.
CA1.11Identificar a Xesucristo como núcleo esencial do cristianismo, e a Biblia como libro do Pobo de Deus, valorando as súas achegas á vida das persoas e as sociedades.
CA1.12Elaborar unha primeira síntese da fe cristiá, subliñando a súa capacidade para o diálogo entre a fe e a razón, entre a fe e a cultura, mantendo as conviccións propias con pleno respecto ás dos outros.
Contidos
C1.1Dignidade humana e proxecto persoal na visión cristiá da vida.
C1.1.1Trazos e dimensións fundamentais da vida humana en relación coa visión cristiá da persoa.
C1.1.2Relacións fundamentais da persoa: consigo mesma, cos demais, coa natureza e con Deus.
C1.1.3Relatos bíblicos e biografías sobre vocación e misión.
C1.1.4Habilidades e actitudes de escoita, empatía e expresión asertiva para unha comunicación interpersoal.
C1.1.5A espiritualidade e a experiencia relixiosa como realización humana e social. A súa relación cos sacramentos.
C1.1.6Aprecio da oración e a contemplación na tradición xudeocristiana e outras relixións como encontro coa bondade, a verdade e a beleza e posibilidade para o diálogo intercultural e interrelixioso.
C1.2Cosmovisión, identidade cristiá e expresión cultural.
C1.2.1A Biblia, Palabra de Deus en palabras humanas que narra a relación entre Deus e o seu Pobo, a súa composición e xéneros literarios.
C1.2.2As claves bíblicas de Alianza, Pobo, e Historia na comprensión da dimensión creatural e relacional da persoa e as súas consecuencias.
C1.2.3Xesucristo, revelación plena de Deus e acontecemento e salvación para a humanidade.
C1.2.4A proposta ética e relixiosa do Reino de Deus en sociedades plurais.
C1.2.5María, Nai de Xesús e Nai da Iglesia, testemuña da fe.
C1.2.6A experiencia e as crenzas cristiás expresadas no Credo da Igrexa católica.
C1.2.7Comprensión dos símbolos e as celebracións da liturxia cristiá, dos sacramentos e da súa teoloxía.
C1.2.8Estratexias de análises de obras de contido relixioso en distintas linguaxes, apreciando a achega do cristianismo á cultura.
C1.3Corresponsables no coidado das persoas e do planeta.
C1.3.1Xesucristo e a súa relación cos grupos sociais e relixiosos da época, e a súa opción preferente polas persoas máis desfavorecidas.
C1.3.2Dinámicas persoais e sociais que dificultan ou impiden a construción do ben común, á luz do Evanxeo e da Tradición cristiá.
C1.3.3As diversas igrexas e comunidades cristiás coas súas propostas éticas para a vida en sociedade.
C1.3.4A valoración positiva da Igrexa cara á diversidade relixiosa e as súas expresións.
C1.3.5Situacións próximas de inxustiza e exclusión analizadas criticamente desde o maxisterio social da Igrexa.
C1.3.6Proxectos sociais da Igrexa ao longo da súa historia e a súa achega á inclusión social e á ecoloxía integral.



1 Cal é o maior misterio da realidade?
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.1 Describir e aceptar os trazos e dimensións fundamentais da identidade persoal, analizando relatos bíblicos de vocación e misión, así como outras biografías significativas.
Táboa de indicadores
Descripción e análise coherentes.20
CA1.4 Desenvolver empatía e recoñecemento da diversidade persoal e social, inspirándose no ser relacional de Deus, manifestado na historia da salvación.
Táboa de indicadores
Empatizar e recoñecer con inspiración.20
CA1.9 Valorar a experiencia espiritual e relixiosa como dimensión humana e social propia de todos os pobos e culturas, coñecendo a especificidade da espiritualidade xudeocristiana e doutras relixións.
Táboa de indicadores
Valoración da experiencia específica20
CA1.10 Respectar as diferentes igrexas e tradicións relixiosas, coñecendo e valorando as crenzas, ritos, símbolos e principios de cada unha delas, tendo elementos de xuízo persoal que favorezan o diálogo interrelixioso.
Táboa de indicadores
Valoración e favorecemento do diálogo interrelixioso.20
CA1.11 Identificar a Xesucristo como núcleo esencial do cristianismo, e a Biblia como libro do Pobo de Deus, valorando as súas achegas á vida das persoas e as sociedades.
Proba escrita
Valoración dos núcleos esenciais do cristianismo.20

2 Deben dialogar e colaborar a fe e a ciencia?
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.1 Describir e aceptar os trazos e dimensións fundamentais da identidade persoal, analizando relatos bíblicos de vocación e misión, así como outras biografías significativas.
Táboa de indicadores
Descripción e análise das dimensións persoas cos relatos bíblicos.25
CA1.2 Identificar as características da visión bíblica sobre o ser humano, relacionándoa coa dignidade persoal, recoñecéndoa nos outros.
Táboa de indicadores
Identificación e posta en relación da visión bíblica coa dignidade propia e allea.25
CA1.3 Adquirir habilidades e actitudes de relación con outros, poñendo en práctica estratexias efectivas de reflexión e de comunicación, de axuda mutua, de participación e de inclusión, orientadas á mellora da convivencia na familia e na escola como expresión da fraternidade universal.
Táboa de indicadores
Práctica de estratexias efectivas.25
CA1.4 Desenvolver empatía e recoñecemento da diversidade persoal e social, inspirándose no ser relacional de Deus, manifestado na historia da salvación.
Proba escrita
Recoñecer a diversidade inspirada na relación con Deus.25

3 Quén é Xesús de Nazaret
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.2 Identificar as características da visión bíblica sobre o ser humano, relacionándoa coa dignidade persoal, recoñecéndoa nos outros.
Táboa de indicadores
Identificación das características da visión bíblica sobre o ser humano10
CA1.3 Adquirir habilidades e actitudes de relación con outros, poñendo en práctica estratexias efectivas de reflexión e de comunicación, de axuda mutua, de participación e de inclusión, orientadas á mellora da convivencia na familia e na escola como expresión da fraternidade universal.
Táboa de indicadores
Adquisición de habilidades e actitudes de relación con outros, poñendo en práctica estratexias efectivas de reflexión e de comunicación10
CA1.4 Desenvolver empatía e recoñecemento da diversidade persoal e social, inspirándose no ser relacional de Deus, manifestado na historia da salvación.
Táboa de indicadores
Desenvolvemento de empatía e recoñecemento da diversidade persoal e social10
CA1.5 Xerar actitudes de xustiza e solidariedade, respectando a diversidade e tomando conciencia da responsabilidade compartida e a común pertenza, no horizonte do Reino de Deus.
Táboa de indicadores
Xerar actitudes de xustiza e solidariedade10
CA1.7 Situar e interpretar as expresións culturais e as súas linguaxes nos seus contextos históricos, apreciando a súa contribución á identidade persoal e social e aos Dereitos Humanos, facilitando a convivencia e o diálogo intercultural.
Táboa de indicadores
aprecio da súa contribución á identidade persoal e social e aos Dereitos Humanos10
CA1.9 Valorar a experiencia espiritual e relixiosa como dimensión humana e social propia de todos os pobos e culturas, coñecendo a especificidade da espiritualidade xudeocristiana e doutras relixións.
Táboa de indicadores
coñecemento da especificidade da espiritualidade xudeocristiana e doutras relixións.10
CA1.10 Respectar as diferentes igrexas e tradicións relixiosas, coñecendo e valorando as crenzas, ritos, símbolos e principios de cada unha delas, tendo elementos de xuízo persoal que favorezan o diálogo interrelixioso.
Táboa de indicadores
valoración das crenzas, ritos, símbolos e principios de cada tradición relixiosa.10
CA1.11 Identificar a Xesucristo como núcleo esencial do cristianismo, e a Biblia como libro do Pobo de Deus, valorando as súas achegas á vida das persoas e as sociedades.
Táboa de indicadores
Identificación do núcleo esencial de Xesucristo, valorando as súas achegas á vida social e persoal.10
CA1.12 Elaborar unha primeira síntese da fe cristiá, subliñando a súa capacidade para o diálogo entre a fe e a razón, entre a fe e a cultura, mantendo as conviccións propias con pleno respecto ás dos outros.
Proba escrita
Elaboración dunha primeira síntese da fe cristiá.20

4 Cáles son a mensaxe e a moral de Xesús?
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.7 Situar e interpretar as expresións culturais e as súas linguaxes nos seus contextos históricos, apreciando a súa contribución á identidade persoal e social e aos Dereitos Humanos, facilitando a convivencia e o diálogo intercultural.
Táboa de indicadores
interpretar as expresións culturais e as súas linguaxes nos seus contextos históricos33
CA1.9 Valorar a experiencia espiritual e relixiosa como dimensión humana e social propia de todos os pobos e culturas, coñecendo a especificidade da espiritualidade xudeocristiana e doutras relixións.
Táboa de indicadores
coñecemento da especificidade da espiritualidade xudeocristiana33
CA1.11 Identificar a Xesucristo como núcleo esencial do cristianismo, e a Biblia como libro do Pobo de Deus, valorando as súas achegas á vida das persoas e as sociedades.
Proba escrita
valoración das súas achegas á vida das persoas e as sociedades.34

5 Dónde está presente hoxe Xesucristo?
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.1 Describir e aceptar os trazos e dimensións fundamentais da identidade persoal, analizando relatos bíblicos de vocación e misión, así como outras biografías significativas.
Táboa de indicadores
analise de relatos bíblicos de vocación e misión10
CA1.2 Identificar as características da visión bíblica sobre o ser humano, relacionándoa coa dignidade persoal, recoñecéndoa nos outros.
Táboa de indicadores
identificación das características da visión bíblica sobre o ser humano10
CA1.3 Adquirir habilidades e actitudes de relación con outros, poñendo en práctica estratexias efectivas de reflexión e de comunicación, de axuda mutua, de participación e de inclusión, orientadas á mellora da convivencia na familia e na escola como expresión da fraternidade universal.
Táboa de indicadores
mellora da convivencia na familia e na escola como expresión da fraternidade universal10
CA1.7 Situar e interpretar as expresións culturais e as súas linguaxes nos seus contextos históricos, apreciando a súa contribución á identidade persoal e social e aos Dereitos Humanos, facilitando a convivencia e o diálogo intercultural.
Táboa de indicadores
interpretación das expresións culturais e as súas linguaxes nos seus contextos históricos10
CA1.8 Razoar como a fe cristiá, no presente e ao longo da historia, fíxose cultura, interpretando o patrimonio literario, artístico e cultural e valorándoo como expresión da encarnación da mensaxe cristiá en diferentes linguaxes.
Táboa de indicadores
interpretación do patrimonio literario, artístico e cultural10
CA1.9 Valorar a experiencia espiritual e relixiosa como dimensión humana e social propia de todos os pobos e culturas, coñecendo a especificidade da espiritualidade xudeocristiana e doutras relixións.
Táboa de indicadores
Valoración da experiencia espiritual e relixiosa como dimensión humana e social propia de todos os pobos e culturas10
CA1.11 Identificar a Xesucristo como núcleo esencial do cristianismo, e a Biblia como libro do Pobo de Deus, valorando as súas achegas á vida das persoas e as sociedades.
Táboa de indicadores
Identificación de Xesucristo como núcleo esencial do cristianismo10
CA1.12 Elaborar unha primeira síntese da fe cristiá, subliñando a súa capacidade para o diálogo entre a fe e a razón, entre a fe e a cultura, mantendo as conviccións propias con pleno respecto ás dos outros.
Proba escrita
Elaboración dunha primeira síntese da fe cristiá, subliñando a súa capacidade para o diálogo entre a fe e a razón e a cultura30

6 Qué é a resurrección de Xesús?
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.3 Adquirir habilidades e actitudes de relación con outros, poñendo en práctica estratexias efectivas de reflexión e de comunicación, de axuda mutua, de participación e de inclusión, orientadas á mellora da convivencia na familia e na escola como expresión da fraternidade universal.
Táboa de indicadores
axuda mutua, participación e de inclusión orientadas á mellora da convivencia na familia e na escola como expresión da fraternidade universa33
CA1.8 Razoar como a fe cristiá, no presente e ao longo da historia, fíxose cultura, interpretando o patrimonio literario, artístico e cultural e valorándoo como expresión da encarnación da mensaxe cristiá en diferentes linguaxes.
Táboa de indicadores
Razoarmento como a fe cristiá, no presente e ao longo da historia, faise cultura33
CA1.12 Elaborar unha primeira síntese da fe cristiá, subliñando a súa capacidade para o diálogo entre a fe e a razón, entre a fe e a cultura, mantendo as conviccións propias con pleno respecto ás dos outros.
Proba escrita
Elaboración dunha primeira síntese da fe cristiá34

7 Qué son a Eucaristía e a Confirmación?
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.2 Identificar as características da visión bíblica sobre o ser humano, relacionándoa coa dignidade persoal, recoñecéndoa nos outros.
Táboa de indicadores
Identificación das características da visión bíblica sobre o ser humano15
CA1.3 Adquirir habilidades e actitudes de relación con outros, poñendo en práctica estratexias efectivas de reflexión e de comunicación, de axuda mutua, de participación e de inclusión, orientadas á mellora da convivencia na familia e na escola como expresión da fraternidade universal.
Táboa de indicadores
Adquisición de habilidades e actitudes de relación con outros15
CA1.5 Xerar actitudes de xustiza e solidariedade, respectando a diversidade e tomando conciencia da responsabilidade compartida e a común pertenza, no horizonte do Reino de Deus.
Táboa de indicadores
respecto da diversidade e toma de conciencia da responsabilidade compartida15
CA1.6 Analizar as necesidades sociais, identificando as situacións de inxustiza, violencia e discriminación, coas súas causas, discerníndoaas segundo o proxecto do Reino de Deus, implicándose en propostas de transformación social.
Táboa de indicadores
Analise das necesidades sociais, identificando as situacións de inxustiza, violencia e discriminación, coas súas causas15
CA1.8 Razoar como a fe cristiá, no presente e ao longo da historia, fíxose cultura, interpretando o patrimonio literario, artístico e cultural e valorándoo como expresión da encarnación da mensaxe cristiá en diferentes linguaxes.
Táboa de indicadores
Razoamento como a fe cristiá, ao longo da historia, fíxose cultura15
CA1.11 Identificar a Xesucristo como núcleo esencial do cristianismo, e a Biblia como libro do Pobo de Deus, valorando as súas achegas á vida das persoas e as sociedades.
Proba escrita
Identificación a Xesucristo e a Biblia como núcleo esencial do cristianismo,25

8 Cómo actua Deus na historia de Israel?
Criterios de avaliación* Tipo de instrumento* Grao mínimo de consecución* % peso
100
CA1.3 Adquirir habilidades e actitudes de relación con outros, poñendo en práctica estratexias efectivas de reflexión e de comunicación, de axuda mutua, de participación e de inclusión, orientadas á mellora da convivencia na familia e na escola como expresión da fraternidade universal.
Táboa de indicadores
Adquisición de habilidades e actitudes de relación con outros15
CA1.5 Xerar actitudes de xustiza e solidariedade, respectando a diversidade e tomando conciencia da responsabilidade compartida e a común pertenza, no horizonte do Reino de Deus.
Táboa de indicadores
Xeración de actitudes de xustiza e solidariedade15
CA1.6 Analizar as necesidades sociais, identificando as situacións de inxustiza, violencia e discriminación, coas súas causas, discerníndoaas segundo o proxecto do Reino de Deus, implicándose en propostas de transformación social.
Táboa de indicadores
identificación das situacións de inxustiza, violencia e discriminación, coas súas causas, discerníndoaas segundo o proxecto do Reino15
CA1.8 Razoar como a fe cristiá, no presente e ao longo da historia, fíxose cultura, interpretando o patrimonio literario, artístico e cultural e valorándoo como expresión da encarnación da mensaxe cristiá en diferentes linguaxes.
Táboa de indicadores
valoración como expresión da encarnación da mensaxe cristiá15
CA1.10 Respectar as diferentes igrexas e tradicións relixiosas, coñecendo e valorando as crenzas, ritos, símbolos e principios de cada unha delas, tendo elementos de xuízo persoal que favorezan o diálogo interrelixioso.
Táboa de indicadores
Observar as tradicións relixiosas, coñecendo e valorando as crenzas, ritos, símbolos e principios de cada unha delas15
CA1.12 Elaborar unha primeira síntese da fe cristiá, subliñando a súa capacidade para o diálogo entre a fe e a razón, entre a fe e a cultura, mantendo as conviccións propias con pleno respecto ás dos outros.
Proba escrita
sintetizar a fe cristiá, mantendo as conviccións propias con pleno respecto ás dos outros.25


Denominación
Relixión Católica 1º ESO
O libro de texto segue un proxecto global pensado para que todo a alumnado aprenda, desenvolva as súas competencias e transfira ás aprendizaxes á súa vida. Conta cunha contorna virtual de aprendizaxe que facilita a relación entre alumnos e profesor e favorece un modo de aprendizaxe máis eficaz.


Pesos na materia 
Instrumentos de avaliaciónUD 1UD 2UD 3UD 4UD 5UD 6UD 7UD 8Total programación
Pesos das unidades didácticas (%)1212121212121414100
Proba escrita202520343034252527
Táboa de indicadores807580667066757573
A nota de cada avaliación calcularase da seguinte forma: 30% corresponderá a unha proba escrita sobre os coñecementos tal como se reflicte no punto 3.3 desta programación. O restante 70% repartirase do seguinte xeito: 50% corresponderá ao traballo, tanto individual como en grupos, realizado polo alumno e será medido a través de rúbricas e rexistros de control 10% corresponderá a actitude ante a aprendizaxe que valorará a participación na aula e a implicación na materia 10% corresponderá ao caderno de clase que deberá estar completo e correxido. No boletín a nota reflíctese cun número entero polo tanto se a nota supera as 5 décimas, redondearase ao número entero superior e no caso de que non chegue ás 5 décimas,o redondeo será ao entero inferior. A avaliación será aprobada cun 5 despois do redondeo A nota da avaliación ordinaria calcularase facendo a media das notas reais (sen redondeo) das tres avaliacións que suporá o 90%.. O 10% restante corresponderá ás actividades que fagan os alumnos no periodo de recuperación- ampliación entre a terceira avaliación e a avaliación ordinaria.
Dado que o proceso de avaliación dos alumnos é continuo, as dificultades serán detectadas con rapidez e se facilitará que o alumno se poña ao día co traballo non realizado ou cos saberes non adquiridos. No caso de que a media das tres avaliaciones non acade a nota de 5 despois do redondeo programarase traballo de recuperación encamiñado a que o alumno supere as dificultades e poida aprobar o curso. O traballo corresponderá á parte non acadada e reflectirase na nova nota de avaliación que á súa vez fará media para a nota da avaliación ordinaria. No periodo entre a terceira avaliación e a avaliación ordinaria o traballo dos alumnos será individualizado de xeito que os alumnos que necesiten reforzo reciban axuda nas dificultades que teñan e poidan superalas e os alumnos que teñan superadas as tres avaliacións realicen actividades de ampliación de forma máis lúdica

Concreción dos elementos transversais que se traballarán no curso 
SecuenciaElementos transversaisUD 1UD 2UD 3UD 4UD 5UD 6UD 7UD 8
Non se atoparon elementos.

Non se rexistraron observacións

ActividadeDescrición
Saída cultural diocesáSaída cultural dun día de duración organizada pola diocese para todos os alumnos de relixión católica

Non se rexistraron observacións

Indicadores de logro
Planificación da situación de aprendizaxe
Se a programación se axústa ao marco normativo curricular estatal e autonómico e ao currículo de Relixión, se está adaptada ás características do centro e do grupo, se vincula este curso co perfil de saída, os descriptores operativos e obxectivos de cada etapa, se se tivo en conta a diversidade do alumnado en canto a capacidades, distintos niveis cognitivos, ritmos e estilos de traballo, habilidades, estilos de aprendizaxe... A estrutura da situación de aprendizaxe inclúe todos os elementos formais, planificouse a partir dos criterios de avaliación que establece o currículo utilizando en cada secuencia aqueles saberes que permitían progresar na adquisición da correspondente competencia específica, se tivo en conta os descriptores operativos das competencias crave e buscou o diálogo curricular con outras materias, sies adecuada aos criterios de avaliación, se tivo en conta a diversidade do alumnado en canto a capacidades, distintos niveis cognitivos, ritmos e estilos de traballo, habilidades, estilos de aprendizaxe... Se reflexionei e avaliei o meu labor docente durante todo o desenvolvemento da situación de aprendizaxe, realizando modificacións (nas tarefas, nos contidos, na metodoloxía¿) cando foi necesario, se utilicei variadas ferramentas de avaliación ao longo da tarefa (rúbricas, observación, probas escritas ou orais,), se tiven en conta os criterios de cualificación acordados e difundidos e se estes criterios van referidos non só a resultados de probas senón ao logro de competencias

9. Outros apartados (Elaborado)

No hay comentarios:

Publicar un comentario