25/6/22

Currículo de Bacharelato + Relixión Católica + Criterios de avaliación

 Criterios de avaliación


Competencia específica 1.

1.1 Identificar e interpretar as ideas e crenzas que conforman a identidade persoal, contrastándoas con categorías fundamentais da antropología cristiá (creación, imaxe de Deus, liberdade, pecado, finitud, etc.) e doutras cosmovisiones.

1.2 Recoñecer os elementos esenciais dun proxecto vital en clave vocacional e profesional desde a autonomía, a liberdade e a responsabilidade social, cunha actitude sincera de procura da verdade, tendo en conta a proposta cristiá e os valores sociais.

Competencia específica 2.

2.1 Valorar, no desenvolvemento da identidade persoal, a pertenencia a múltiples esferas sociais, promoviendo compromisos de respecto á diversidad e inclusión en sociedades democráticas.

2.2 Distinguir os principios fundamentais da mensaxe social cristián, contrastándoos con outros humanismos e ideoloxías contemporáneas, aplicándoos a diferentes situacións sociais.

Competencia específica 3.

3.1 Describir os retos políticos e económicos en contornas locais e globais, analizando as súas causas e propoñendo posibles solucións á luz da proposta moral do Reino de Deus e doutras cosmovisiones.

3.2 Deseñar proxectos persoais e comunitarios que promuevan a plenitude humana e a transformación social, cultivando a responsabilidade individual, a xustiza social e a ecología integral.

Competencia específica 4.

4.1 Valorar e admirar as diversas expresións históricas do patrimonio común da humanidade, analizando como o cristianismo integrouse na historia, con luces e sombras, impregnando a cultura.

4.2 Participar activamente na creación cultural con sentido crítico, desenvolvendo sentimentos de pertenencia á propia tradición e construíndo a diversidad cultural desde criterios humanizadores propios do Evangelio.

Competencia específica 5.

5.1 Identificar a dimensión espiritual da persoa e a diversidad do feito relixioso, valorándoas como unha realidade presente nas culturas que se expresan de diferentes formas nas sociedades plurales.

5.2 Valorar a experiencia cristiá manifestada en Jesucristo e en tantas testemuñas ao longo da historia, como resposta plena ás cuestións vitais e de sentido, en diálogo interdisciplinar con propostas filosóficas diversas.

Competencia específica 6.

6.1 Recoñecer as características propias do saber teolóxico, en canto ao seu método, fontes e contido, identificando as semellanzas e diferenzas con outros saberes, en especial coa ciencia, e valorando as súas achegas éticas.

6.2 Discernir os desafíos da civilización actual, establecendo as contribucións que tanto a ciencia como a teoloxía poden realizar transformación social, desde unha mutua colaboración.

No hay comentarios:

Publicar un comentario