Saberes básicos
A. A vida como vocación persoal e profesional en diálogo co humanismo cristián.
- Obxectivos vitais, desenvolvemento da vocación persoal e proxecto profesional.
- A experiencia do encontro con Deus ao longo da historia como fonte de desenvolvemento pleno do humano.
- Habilidades e destrezas para descubrir, analizar e valorar críticamente as diferentes pertenenzas como medio de enriquecimiento persoal.
- A visión integral da persoa na súa dignidade e na súa liberdade segundo a antropoloxía cristiá.
- A concepción do ser humano noutras cosmovisións filosóficas e relixiosas, en diálogo coa teoloxía cristiá das relixións.
- Proxectos persoais e profesionais, na vida eclesial e social, desenvolvidos en clave vocacional.
- A vida en sociedade, condición necesaria do desenvolvemento vital da persoa.
- Sentido artístico e creatividade no diálogo fe-cultura.
- Achegas da experiencia relixiosa cristiá para unha vida con sentido en diálogo con outros paradigmas.
- Estratexias para o diálogo transdisciplinar e síntese persoal como aprendizaxe ao longo da vida.
B. Diálogo fe-razón e fe-cultura.
- Fenomenoloxía da experiencia relixiosa: elementos propios e diferenzas do cristianismo con outras tradicións filosóficas e relixiosas.
- Síntese da Historia da Salvación en clave relacional e trinitaria.
- O anuncio do Reino de Deus e as súas implicacións persoais, sociopolíticas e escatolóxicas.
- Humanismo cristián: Xesucristo, salvación e modelo de humanidade plena.
- As manifestacións sociais e culturais como expresión dos valores e crenzas da identidade dos pobos.
- O cristianismo e a súa expresión artística na música, a literatura e as artes.
- Habilidades para a análise e a contemplación de obras de arte sobre relatos bíblicos, historia da salvación e vida de Xesucristo.
- Experiencia espiritual e relixiosa en figuras históricas de distintas tradicións relixiosas e culturais.
- Recoñecemento crítico na contorna social e cultural de manifestacións da dimensión espiritual da persoa.
- Método teolóxico e método científico: contidos e enfoques propios de cada disciplina.
- Relaciones ciencia e fe ao longo da historia e na actualidade.
- Diálogo fe-razón na historia da ciencia, a filosofía e a teoloxía.
C. Inserirse críticamente na sociedade.
- Valores sociais, pensamento crítico e proxecto persoal e profesional.
- Principios fundamentais da doutrina social da Igrexa (DSI).
- Estratexias para a análise dos principais problemas sociais, políticos, económicos e ecolóxicos do mundo actual, á luz da doutrina social da Igrexa e doutros humanismos.
- As relacións da Igrexa coa organización política e democrática, nos niveis locais, estatais e globais, na súa dimensión histórica e actual.
- Coñecemento e valoración das diferentes iniciativas mundiais que buscan lanzar proxectos de futuro sostible, en especial os obxectivos de desenvolvemento sostible (ODS).
- Proxectos sociais e de promoción humana da Igrexa, na historia e no presente, e a súa achega á inclusión social e ao ben común.
- Actitudes de diálogo e colaboración con outras relixións e culturas que posibiliten unha convivencia pacífica e tolerante entre as distintas tradicións.
- Principais desafíos da humanidade e as súas implicacións éticas: valor da vida, xustiza, ecoloxía, transhumanismo e intelixencia artificial, etc.
25/6/22
Currículo de Bacharelato + Relixión Católica +Saberes básicos
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario